Mä oon tässä reilun viikon ollut vähän villinä. Nimittäin jossain tässä meidän naapurissa on joku tosi kuuma mimmi. Ehkä voi olla parikii. Nää mun omistajat ei yhtään tajuu, et mä haluisin ulos ja juosta ja ettiä sen mimmin heti. Vaiks oon koittanut kauheesti piipittää ja vinkua oven eessä. Eikä ulkonakaan ne voi lähtee juoksulenkille vaan ovat äkäsiä ja mun pitää kävellä vaan hitaasti perässä enkä mä oo vielä kertaakaan päässyt niitten mimmien luo.

Tänäänhän mä keksin, et jos mä laitan just ennen sisälle menoo jarrut pohjaan, niin mähän saatan päästäkin sen mimmin luo. Noh, hyvä ideahan se oli: ne luuli, et mulla oli vielä hätä ja lähettiin vielä pienelle lenkille. Lenkkipolku menikin vaan talonympäri ja kyllä mua kiukutti, kun en mä sitä tytskää vieläkään nähnyt, juostiin sillon vaan aika lujaa. Oli kuulemma jo kiire.

Sit mikä kans mua ärsyttää on nää kelit. Joka kerta ulkoo tullessa joutuu taas tassujen pesulle. Kyllähän mää ihan hyvin aina oon suihkussa, mut kyl se vähän ärsyttää kun ei pääse suoraan huitelemaan minne haluaa. Ja muutenkin kun sit vähän kuitenkin aina jää ne tassut märiks ja plaah. Tosi typerää. Ei olla ees täällä päästy jäälle yhtään kertaan. Viime viikolla joku päivä meinattiin mennä, mut en muista miksei sit mentykään ja nyt se on sit jo niin sula ettei se kestä. Tylsää.